Splošni pogoji

Splošni pogoji Spletne trgovine naturasiberica.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2).

S spletno trgovino naturasiberica.si upravlja podjetje Gastlog d.o.o.

Prosimo, da pozorno preberete splošne pogoje poslovanja spletne trgovine, saj vas ti zavezujejo s trenutkom, ko vstopite v našo spletno trgovino. Z vsakim nakupom prek naše spletne trgovine potrjujete, da ste seznanjeni s celotno vsebino splošnih pogojev in ste v ponujene splošne pogoje privolili brez omejitev.

Za storitve spletne trgovine se ni potrebno predhodno  registrirati kot uporabnik. Ob nakupu v sistem vnesete vaše podatke in opravite nakup.

Ponudnik si pridržuje pravico do kakršnih koli sprememb splošnih pogojev poslovanja brez posebne najave. Spremembe veljajo od trenutka objave in so za uporabnika zavezujoče.

Spletna trgovina je odprta vsak dan, 24 ur na dan. Zaradi različnih tehničnih razlogov poslovanje prek spletne trgovine ali celo dostop do trgovine včasih ni mogoč. Zato si ponudnik pridržuje pravico, da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi prodajo nekaterih ali celo vseh izdelkov ali da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi dostop do strani spletne trgovine. Ponudnik ne prevzema odgovornosti za nedelovanje trgovine zaradi neznanja uporabe, kakršnih koli posledic zlorabe spletne trgovine, nedelovanje storitve zaradi izpada omrežja, izpada električne energije ali drugih tehničnih motenj, ki bi lahko začasno, lahko tudi za daljši čas, motile uporabo.

1. POSTOPEK NAKUPA

Če si želite ogledati, kaj je na voljo za nakup, enostavno prebrskajte spletni katalog izdelkov. V iskalniku TVOJA NEGA imate na voljo filtre, ki vam omogočajo, da čim hitreje pridete do želenega izdelka po tipu vaše kože.

Ko najdete izdelek, ki ga želite naročiti, kliknite ikono ''v košarico''. Zgoraj desno v KOŠARICI lahko spremljate, koliko artiklov imate v njej.

Ko želite zaključiti nakup v KOŠARICI kliknete gumb na blagajno ter sledite korakom nakupa.

KORAKI PROCESA NAKUPA:

  1. 1. KOŠARICA: tukaj lahko poljubno spremenite količine izbranih izdelkov. Kliknete NA BLAGAJNO
  2. Prvi Korak: MOŽNOST NAKUPA. Registrirajte se kot uporabnik ali izberite na blagajno kot gost.
  3. Drugi Korak: PODROBNOSTI RAČUNA in PLAČILA. Vnesite osebne podatke.
  4.  Tretji korak: PODROBNOSTI DOSTAVE. Vnesite naslov.
  5. Četrti korak: NAČIN DOSTAVE. Paket dostavi Pošta Slovenije.
  6.  Peti korak: NAČIN PLAČILA. Po povzetju.
  7. Šsti korak: POTRDITEV NAROČILA. Potrdite naročilo, če želite zaključiti nakup.
  8. Nakup je potrjen. Izpiše se vam vaša številka naročila. Vse informacije o naročilu prejmete tudi na vaš e-mail naslov.

2. NAČINI PLAČILA

Ponudnik omogoča naslednji način plačila:

PLAČILO PO POVZETJU: Pri plačilu po povzetju boste dostavni službi plačali z gotovino. Upoštevajte, da dostavna služba za tovrstno storitev zaračunava provizijo, ki ni obračunana na računu. In sicer:

- za znesek odkupnine do 98,00 € zaračuna 1,05 € provizije,

- za znesek odkupnine od 98,00 € do 501,00 € zaračuna 1% od vrednosti in

- za znesek nad 501,00 € zračuna 5,01 €.

3. CENE

Vse cene v spletni trgovini so v evrih in vključujejo DDV (davek na dodano vrednost).
Za vsa naročila veljajo trenutne cene. Pri nakupu bomo upoštevali ceno, ki velja ob potrdilu plačila.

Trenutno veljajo navedene cene izdelkov, ki pa jih lahko spremenimo brez predhodnega obvestila.

AKCIJE-POPUSTI

Uporabniki spletne trgovine lahko kupujejo izdelke po akcijskih cenah in cenah s popusti. Različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo pri vsakem izdelku za katerega akcija ali cena s popustom velja, jasno določeni pogoji udeležbe v njih.

Vse posebne/neredne akcije ali marketinške kampanje bodo navedene na spletni trgovini naturasiberica.si na povezavi Nagradne akcije, kjer bodo za vsako posebej objavljena tudi pravila o sodelovanju.

4. ZASEBNOST IN ZAŠČITA PODATKOV

Ponudnik se zavezuje, da bo varoval vašo zasebnost. Vsi osebni podatki uporabnika spletne trgovine so zaupni in ne bodo v nobenem primeru posredovani nepooblaščenim osebam.

Večino strani v naši spletni trgovini lahko obiščete, ne da bi morali razkriti svoje osebne podatke, na primer vaše ime, naslov in e-poštni naslov. Kljub temu pa nekatere informacije pridobimo samodejno z uporabo piškotkov in spletnih signalov (»pixel tags«), standardnih orodij v spletni industriji. Uporaba piškotkov in spletnih signalov nam omogoča, da prepoznamo vaš IP-naslov, vrsto brskalnika, ki ga uporabljate, in vašo splošno aktivnost na spletu. Če v vašem računalniku izklopite piškotke, nakupa v spletni trgovini ne bo mogoče opraviti.

Za nakup v naši spletni trgovini potrebujemo vaše osebne podatke. Podatkov, ki nam jih boste posredovali, ne razkrivamo tretjim osebam, razen za namen dostave izdelkov. Ponudnik izvaja vse potrebne ukrepe za varovanje zaupnosti osebnih podatkov.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik  sam, in sicer tako, da poskrbi za zaščito svojega računalnika.

5. NAROČANJE

ZAVRNITEV NAROČILA

Naročilo, za katerega se ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji in podatki, s katerimi spletna trgovina razpolaga, ne more izvesti, se zavrne. Potrošnik ne more zahtevati izpolnitve takega naročila.

OBDELAVA NAROČILA

Spletna trgovina bo z aktivnostmi, potrebnimi za izvedbo sprejetega naročila, pričela takoj po njegovem prejemu.

HRANJENJE NAROČILA

Oddano elektronsko naročilo oz. sklenjena pogodba o nakupu je shranjena na sedežu podjetja. Potrošnik lahko vsa svoja naročila spremlja na svojem profilu.

ODSTOP OD NAROČILA

Kupec lahko v skladu s 43. členom Zakona o varstvu potrošnikov v 15 dneh po prejemu blaga ponudniku pisno sporoči odstop od pogodbe oz. naročila. Izjema so kozmetični izdelki, ki jih zaradi narave izdelka, higienskih in zdravstvenih razlogov kupec ne more vrniti oziroma zamenjati.

Ob vračilu morajo biti izdelki neodprti, nerabljeni, nepoškodovani, količinsko nespremenjeni in v originalni embalaži. Vračilu je potrebno obvezno priložiti tudi račun za blago, osebne podatke in transakcijski račun, kamor kupec želi prejeti vrnjeno plačilo.

Kupec mora blago vrniti podjetju v 15 dneh po pisnem sporočilu na naslov: Gastlog d.o.o., Cesta na Ostrožno 117, 3000 Celje,  s pripisom Spletna prodaja NS.

Stroški pošiljanja vrnjenega blaga so na strani kupca. Ponudnik vrne celotno kupnino brez poštnine takoj, ko je to mogoče, najkasneje v roku 15 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Vračila vplačil vršimo na TRR-kupca.

6. DOSTAVA

Naročeno blago iz naročil, prejetih na delovni dan do 12. ure, pripravimo in odpremimo še isti dan, tako da blago načeloma prejmete v 24 urah. Vsa naročila prejeta po 12. uri se pripravijo in odpremijo naslednji delovni dan.

Blago pošiljamo prek podjetja Pošta Slovenije. Ob sobotah, nedeljah in praznikih odpreme blaga ne izvajamo.

Pri artiklih, kjer bodo roki dostave daljši, kot so sicer predvideni, bo kupec o spremenjenem roku dobave obveščen.

Upoštevajte, da je za dostavo pošiljke prav tako potreben določen čas. V Sloveniji čas dostave za večino pošiljk traja en dan, pri čemer pa se ta lahko zaradi različnih vzrokov, na katere ne moremo vplivati, (okvare, nesreče, napake, razmere na cesti ...) podaljša.

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije. Kupec krije poštnino nakupa, strošek dostave je 3,582 € + DDV in se izpiše ob zaključku vašega naročila. Račun za storitev poštnine prejmete od Pošte Slovenije. Pri plačilu kupnine po povzetju, bo znesek stroškov pošiljanja višji zaradi storitve odkupnine in provizije, ki jo zaračuna Pošta Slovenije (glej 2. NAČIN PLAČILA). Ta dodatni strošek vam Pošta Slovenije obračuna naknadno in ni zaveden na našem računu.

Dostava naročenega blaga v spletni trgovini je mogoča le na ozemlju Republike Slovenije.

V primeru, da vas ob dostavi pošiljke ni doma, vam pismonoša v nabiralniku pusti obvestilo o poštnem paketu, ki ga prevzamete na pošti. Če le tega ne prevzamete v roku 10 dni, vas pošta še enkrat poskuša kontaktirati. Po 14 dneh čakanja na vaš prevzem se paket vrne podjetju Gastlog. O tem vas obvestimo in na vaša nadaljnja navodila za dostavo čakamo še 10 dni. V primeru, da blaga ne želite prevzeti, si podjetje Gastlog pridržuje pravico, da vam zaračuna manipulativne stroške v višini 10 €.

7. REKLAMACIJE

Vsi izdelki so pred dostavo pregledani in odposlani nepoškodovani. Vaše izdelke bomo skrbno zapakirali v škatlo za dostavo, da bi do vas prišli nepoškodovani in v originalni embalaži.

KOLIČINSKA REKLAMACIJA

V primeru, da v paketu izdelki količinsko ne ustrezajo mora kupec o tem najkasneje v roku 3 dni po prevzemu obvestiti trgovino naturasiberica.si na elektronski naslov info@naturasiberica.si in priložiti izpolnjen reklamacijski obrazec. Če v paketu kakšen izdelek manjka, se kupcu na podlagi obvestila naknadno pošlje izdelek.

NAPAČNO BLAGO

Prejeto blago preglejte takoj. Če je v poslanem paketu napačno blago, mora kupec najkasneje v 3 dneh po prevzemu o poškodbi obvestiti trgovino naturasiberica.si na elektronski naslov info@naturasiberica,si in priložiti izpolnjen reklamacijski obrazec. Na podlagi ustreznega obvestila spletna trgovina kupcu v najkrajšem možnem času izdelek zamenjamo. Ob prejemu pravega izdelka je dolžnost kupca, da napačno blago izroči pismonoši in mu predloži natisnjen reklamacijski obrazec.

REKLAMACIJA FIZIČNO POŠKODOVANIH IZDELKOV

Prejeto blago preglejte takoj. Če je v poslanem paketu karkoli poškodovano ali razlito, mora kupec takoj oziroma najkasneje v 3 dneh po prevzemu o poškodbi obvestiti Pošto Slovenije in trgovino naturasiberica.si na elektronski naslovinfo@naturasiberica.si  in priložiti izpolnjen reklamacijski obrazec. Na podlagi ustreznega obvestila kupcu v najkrajšem možnem času zamenjamo izdelek oziroma vrne kupnino na dani transakcijski račun. Ob prejemu novega izdelka je dolžnost kupca, da razlito ali poškodovano blago izroči pismonoši in sodeluje pri zapisu zapisnika o poškodbi blaga.

REKLAMACIJA SKLICUJOČA NA STVARNE OZIROMA PRIKRITE NAPAKE

Potrošnik mora o napaki prodajalca obvestiti preko elektronskega naslova info@naturasiberica.si ali po telefonu in izpolniti reklamacijski obrazec, v katerem poda natančen opis napake. Potrošnik mora prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, bo podjetje čim prej, najkasneje pa v roku 8 dni, ugodilo potrošnikovemu zahtevku. Če o napaki obstaja spor, podjetje v enakem roku poda potrošniku pisen odgovor.

Izdelek z napako skupaj z reklamacijskih obrazcem vrnite na naslov Gastlog d.o.o. Če je mogoče, ga bomo zamenjali, v nasprotnem primeru pa vrnili denar na vaš TRR. Natura siberica.si si pridržuje pravico zavrniti reklamacijo v naslednjih primerih:

• če ugotovimo, da je neuporabnost artikla posledica vašega nepravilnega ravnanja,
• če blago ni bilo vrnjeno v originalni embalaži.

8. INTELEKTUALNA LASTNINA

Vse pravice pridržane. Vsa besedila, slike, grafike, zvočne datoteke, animacije, video posnetki in njihove izpeljanke na tej strani so predmet zaščite avtorskih pravic in druge intelektualne lastnine. Teh predmetov ni dovoljeno kopirati za komercialno uporabo ali distribucijo, prav tako jih ni dovoljeno spreminjati ali znova objavljati na drugih spletnih mestih. To spletno mesto lahko vsebuje tudi slike, za katere je ponudnik pridobil pravico do uporabe, vendar so zaščitene z avtorskimi pravicami tretje strani.

Ponudnik pod nobenim pogojem ni odgovoren za katere koli povezave, ki niso del tega spletnega mesta, ali katera koli druga spletna mesta, ki so ali niso povezana s tem spletnim mestom. Ponudnik zavrača vso odgovornost za pravilnost katerih koli podatkov, ki so na voljo na teh povezanih straneh, in katerih koli izdelkov ali storitev, ki so na voljo na teh spletnih mestih.

9. PODATKI O PODJETJU

Gastlog d.o.o.
Cesta na Ostrožno 117
3000 Celje
Tel: 070 881176
Mail: info@naturasiberica.si

IBAN SI56 0600 0037 2051 947 (BANKA CELJE)
Matična številka: 3848906000
ID za DDV: SI 77190955